Komentář, na který odpovídáte

08. 03. 2010 - 23:40
 

eithne: Sargo: Mně připadá nemožné někoho namotivovat k učení vyjmenovaných slov a malé i velké násobilky. Logické předměty jako matika a fyzika možná, ale čeština? Němčina? Na prvním stupni? Nevěřím.
Dík

Cestovatelka: Jak - ne?!

ET: Jenže já tomu nevěřím! Dobře, částečně to může být užitečné, co občas píše Ála mě fascinuje a kdybych učila na prvním stupni, jakože to NIKDY učit nebudu, možná bych s tím čas od času vyrukovala. (Řešení problémů v kruhu - napište, jaké jsou tu problémy, pokud nevíte, tak jaké problémy tu podle vás vidí ostatní, a napište, jaké problémy tu asi vidím já jako učitel; a já napíšu to samé. To je z posledního jejího článku, to se mi líbí třeba hodně.) Dá se to použít při pedagogicko-psychologických problémech, při šikaně, rozbrojích a v podobných případech. Jenže si prostě nemyslím, že tím způsobem může fungovat celá výuka.
Ovšem jsem ochotná věřit, že půlroční školení mohlo být zajímavé. U koho jste se školili, nepamatuješ si jméno?
Já jsem byla hodně nespokojená s tím, co jsme dělali ve škole, ač jsem na to vystřídala dvě přednášející. (Největšího a nejprofláklejšího odborníka, který to u nás učí, jsem ovšem neměla, chyba - možná?)
Hele, a víš, že mi to s těmi barvami nedošlo? Vybrala jsem ty, které na koláčích bývají nejčastěji a byly v Malování na liště. Ale přesně takovou má ta obálka barvu. Ale fakt přesně. (Asi obálku taky tvořili v Malování.)

Anuška: A nebudu tu knížku číst a nebudu a nebudu! Ať si mi klidně za nepřipravenost započítá přednášející absenci!
Ale už jsem udělala další kus seminárky ze syntaxe!
(A, no, vím, že tomu asi nikdo nebude věřit, ale já ten článek myslím vážně )

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Jak jsem začala mít ráda školu