sargo: Ta finální stať mi přijde fascinující. Nebyla bych schopná něco takového sepsat, ani kdyby mi šlo o život. Nebyla bych se schopná přesvědčit, že to myslím vážně.
anuska: pořád mně to něco připomíná ... hm, že by všechny univerzity byly tak podobné?
Gratuluju ale k zápisu, super, jsi 1!
eithne: Sargo: Žejo? Jsem na ni hrdá. Podmínkou takové stati je být pod stresem a psát ji místo spánku, ono to pak přijde samo
Anuška: Díky, díky Počítám, že to vážně bude všude podobné
cestovatelka*: Bezva, gratuluju
Já teda nikdy nebyla schopná učit se s někým. Možná by to šlo "s někým v jedný místnosti", ale nenáviděla jsem to, jak se na gymplu učily holky spolu, jedna to vždycky předříkavala a druhá vystresovaně přikyvovala, přičemž jí muselo být jasný, že se tak nic nenaučí... Díky, zrovna mě napadlo, že bych se mohla vrátit do školy. Po přečtení tohoto článku už nechci
eithne: Mně taky nikdy nebylo jasné, jak se dá učit ve dvou. Ale jde to Mně vyhovuje to předříkávání, Stáně a Magdě opakování. Spíš to probíhalo, že jsme si to obě přečetly a já pak popaměti pokládala otázky, holky popaměti odpovídaly. Fungovalo to nad očekávání dobře
evi: Různé hravé metody kritického čtení může dětem dávkovat jako odměnu, aby děti místo "to zas bude pruda" říkaly "a budeme moci zase psát metodou volného psaní?" - tak z toho fakt nemůžu - ale pokud se to někdy ve třídě nějakému učiteli povede, tak věřím, že to budeš ty
Bob a Bobek jsou skvělí! A opožděně gratuluju k zápisu do dalšího ročníku
eithne: Nemám ambice se o něco takového pokoušet Děti by mě sežraly zaživa
Jak říkám, KČM považuji za nejméně užitečný češtinářský předmět, který jsem na VŠ absolvovala, vůbec
Dík