sargo: Výtečná akce, samotné vědomí, že existuje, mě strašně baví. Co teprve si počíst pár detailů navíc A pak třeba... tramvaják. Má to za odměnu? Za trest? Hází si kostkou, kdo pojede, či naopak kdo nebude muset? Já bych si to řízení tááák užila! On zjevně také.
Tak mě napadá, že to asi jeden z mála druhů vzdělání, u kterých člověk doufá, že je v praxi nikdy nevyužije.
eithne: Tramvaják si to vysloveně užíval, tam to bylo jasný A já poprvé viděla tramvaj couvat, ba co víc, dokonce jsem v ní jela! A ne, nebyla to ta oboustranná, ale hezky poctivý starý vagón
Jinak - ano. Ve všech bodech. Dík
eithne: Zážitek pro všechny zúčastněné. Jsem pevně přesvědčená, že každý řidič sní o možnosti řídit tak, aby lidi ve voze lítali sem a tam, a přesto si nikdo nestěžoval
helca: Kdyz pises dlouha zbran, predstavim si pusku na bizony z Bangu Skutecnost radsi ani nechci vedet.
Co prosimte delaly ty popravovany obeti? Furt si omilaly, ze je to jenom hra? Ja bych z toho asi fakt spatne spala.
Paralyzer dava elektrickou ranu? Co to dela se srdcem? Resi to pri nacviku treba arytmici?
Tou tramvaji jste jeli po Praze, centrem? Ja bych se bala, ze pri jizde jako prase bych se rozvasnila a nekoho zajela. Treba ve Vodickovy.
eithne: Puška na bizony odpovídá definici! Krátká zbraň je pistole nebo revolver a dlouhá zbraň je všechno s dlouhou hlavní, takže třeba samopal nebo v Bangu winchesterovka (dostřel 5) a rev. carabine (dostřel 4). Jakože to prostě fakt odpovídá té délce, kterou vidíš na první pohled.
Oběti měly zalepenou pusu stříbrnou páskou, takže jen poslouchaly teroristy. Ale myslím, že nebyli tahaní z davu náhodně, ale že to měli dopředu dohodnuté s trenéry. Asi.
Paralyzér měl účinek zhruba jako elektrický ohradník, byl tam nastavený nejslabší mód, takže to opravdu jen zaštípalo. Samozřejmě na opravdickou sebeobranu se asi přidává. Jinak si ale myslím, že moc arytmiků krav magu nedělá, a pokud ano, nechodí na tak náročné semináře v takovém hicu, jako byl tenhle urban combat.
Tramvají jsme po předloňském incidentu jezdili jenom po depu, takže žádný strach, bylo tam pusto. A samozřejmě řídil řidič od Dopravních podniků.
helca: Pockej, pockej, depo je tak velky, ze se tam da jezdit jako prase? Ja si to predstavuju jako velky vyhybky a spousta domecku pro tramvaje, zadnej prostor pro velky jezdeni. Je videt, ze mame v pristich letech o dnech otevrenejch dveri co delat!
eithne: Chtěla jsem ti poslat odkaz na leteckou mapu, ale vůbec to seřadiště tramvají nemůžu najít. Ale měl klikatou dráhu třeba 200 metrů, na které s námi jezdil sem a tam. Takže ano, tramvaje umí i couvat - ty s kabinou pro řidiče jen na jedné straně. Docela jsem zírala
evi: Já z toho mám hrozně ambivalentní pocit. Na jedné straně to zní neskutečně zajímavě a moc bych se toho chtěla zúčastnit. Na druhé straně bych ale vůbec nechtěla být ten, kdo dostane třeba pěstí. Nebo paralyzérem. No a už vůbec bych se nechtěla v téhle situaci ocitnout naostro. Kdybyste ale potřebovali fandící diváky, které nikdo nemlátí, jsem tu! A ty jsi samozřejmě borka největší, ale to píšu málem pod každý tvůj článek, takže to dobře víš
eithne: Jasně, to je nevýhoda těhle akcí - občas to je nepříjemné. Na druhou stranu to ještě nikdy nebylo za hranou, aby mi to opravdu vadilo, a to poznání s každým takovým silnějším zážitkem za to rozhodně stojí. Myslím, že mě tyhle situace posouvají o hodně dál - že mi zvyšují šanci v nějaké ošklivé situaci naostro. Že bych paralyzovaně neztuhla po prvním úderu pěstí, což se mi ve sparingu zpočátku stávalo - ne že bych ztuhla, ale že jsem nebyla schopná pořádně přemýšlet nad tím, co dělám, a jela jsem jen ty nejzákladnější údery, které mi k ničemu nebyly, čemuž jsem se neuměla přizpůsobit, protože jsem byla příliš zaneprázdněná tím, že mě někdo bouchnul do hlavy a to se přece nedělá.