Film: Nouzový východ. Divadlo: Nosferatu. Nedoporučuji ani jedno.
Nevím, zkrátka nevím, proč musím mít ve škole největší problém s předměty, které mě opravdu baví. Syntax českého jazyka je úžasná disciplína, kterou bych se ochotně zabývala i ve vzdálené budoucnosti. Bohužel, ze tří termínů zápočtů jsem dneska měla třetí - neúspěšně.
Původně jsem chtěla napsat blog o tom, jak si Hiršal žije, když překládá zrovna Morgensternovy počiny. Například Noční rybí zpěv mě fascinuje už doby, co ho znám. Google mi však osvěžil i Morgensternovy Trychtýře, které jsem neodolala přidat, a zcela nově poskytl Veliké lalulá. A potom metodiku překladů Trychtýřů... a už se to vezlo. Po několika hodinách brouzdání netem po Morgensternových dílech tak přikládám (několikrát krácený) výcuc toho nej :-)
Čistě pro zajímavost a možná i trochu z vlastního zoufalství nad vlastními výsledky vám předkládám zadání testu z vývoje německého jazyka, který jsme psali v pátek. Nebyl by mi někdo schopný říct, k čemu tohle potřebuje běžný základo- či středoškolský učitel vědět?
Neodolala jsem a připojila se k řetězáku u Elory a Koblihy. Melancholická nálada a hlasitá klidná hudba jsou pro mě nejlepším nástrojem na sebezničení - obávám se, že jsem se otevřela víc, než se mi bude líbit, až to po sobě budu číst znovu ;-)
Znám všeho všudy dvě mimina (no dobře, jedno už skvěle konverzuje, zabrousím tedy do minulosti) a zkoušela jsem si je několikrát v duchu porovnat. A nepodařilo se mi to. Tak alespoň trochu něčeho o nich :-)
Dosud jsem ho hrála jedinkrát, bylo to v roce 2000 a tehdy pro mě bylo největším problémem trefit míček. Za posledních devět let jsem možná v mnohém dospěla a tak vůbec, ale můj Velký Badmintonový Problém přetrval
Naše přednášející na filosofický diskurz se jmenuje doc. PhDr. Anna Hogenová, CSc. a i přes onen nedostatek tkvící v počtu titulů je milá a sympatická. Ne tak její kniha nesoucí název K filosofii výkonu.
Naruto je anime-seriál pro puberťáky a teenagery všeho druhu, ideálně pro takové, kteří mají rádi příběhy o superhrdinech - dříve neuznávaných dětech.
Čas: Dva týdny před oficiálním začátkem zkouškového. Události dne: Dvě zkoušky, jeden zápočet plánovaný a jeden zápočet jako malý bonus závěrem dne. (Teplota: Chvílemi až nemístné horko.)