...skončilo vyhazovem. Report ze zkoušky :-)
Má citlivá dušička nebude mít pokoj, pokud se alespoň pár slovy nezmíním o dnešním dni plném protivenství a nepochopení ze strany zkoušejících. Toto není o příkořích na mně spáchaných, toto je pokus o sumarizaci dnešního dne.
Nechtěla jsem mít tři zkoušky v jednom týdnu a už vůbec ne TYHLE tři zkoušky. Co se dá dělat.
Chtěla jsem se na ně aspoň pořádně učit. Ale...
"Neměla bys pít tolik kafe."
Poslechla jsem. Nasypala jsem si ho do jogurtu.
Nevím, zkrátka nevím, proč musím mít ve škole největší problém s předměty, které mě opravdu baví. Syntax českého jazyka je úžasná disciplína, kterou bych se ochotně zabývala i ve vzdálené budoucnosti. Bohužel, ze tří termínů zápočtů jsem dneska měla třetí - neúspěšně.
Čistě pro zajímavost a možná i trochu z vlastního zoufalství nad vlastními výsledky vám předkládám zadání testu z vývoje německého jazyka, který jsme psali v pátek. Nebyl by mi někdo schopný říct, k čemu tohle potřebuje běžný základo- či středoškolský učitel vědět?
Naše přednášející na filosofický diskurz se jmenuje doc. PhDr. Anna Hogenová, CSc. a i přes onen nedostatek tkvící v počtu titulů je milá a sympatická. Ne tak její kniha nesoucí název K filosofii výkonu.
Čas: Dva týdny před oficiálním začátkem zkouškového. Události dne: Dvě zkoušky, jeden zápočet plánovaný a jeden zápočet jako malý bonus závěrem dne. (Teplota: Chvílemi až nemístné horko.)
Ano, a mám za sebou druhý termín skvělé zkoušky z teorie literatury a proto vám pro pobavení znovu předkládám otázky z testu. Jen by mě zajímalo, zda je možné vytvořit ještě víc subjektivně hodnotitelný test, než je tento. Možná se ho dočkáme na třetím termínu, kdo ví?
Dělala jsem hodně zvláštní písemnou zkoušku. Ač se zadání nezdálo tak strašné, k ústní prošla třetina lidí (já mezi nimi nebyla). Když jsem to dopsala, hlavou mi vrtala otázka, jak to jen asi chtějí hodnotit? Zjevně si nějakou cestu našli.
Myslíte si, že máte na to, abyste udělali písemnou zkoušku z teorie literatury? Pojďte si to zkusit ;o)